Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03.2009 14:52 - Ангел Емел - Майор Етем
Автор: politizacia Категория: Политика   
Прочетен: 859 Коментари: 0 Гласове:
0



Само преди дни БТВ обстойно запозна аудиторията с пътуванията на министрите. Да оставим настрана коментарите за това трябва ли или не трябва да пътуват министрите и колко трябва да пътуват, защото всяко изпадане в крайности по този въпрос прозвучава смешно.

На мен вица ми се видя във факта, че най-малко пътуващият министър се оказва Емел Етем или по-точно в това, че всеки път когато Емел Етем замине някъде (най-вече на почивка) България бива застигната от поредното природно бедствие. За това лично според мен има две логични обяснения и все едното трябва да е вярно. Първо, че Емел Етем като повечето животни има добре развити инстинкти и бяга предусещайки катаклизъма. А второто е, че Емел Етем е наш ангел пазител и докато тя бди неотлъчно нищо лошо не може да ни се случи. Аз залагам на едното, обаче няма да ви кажа на кое..

Военният министър Цонев очевидно обаче му е намерил цаката – с един куршум два склада. Давайки чин майор на Емел той първо затруднява пътуването на ангела в чужбина (предвид рестриктивния режим, при който отпускат визи на военните) и второ въоръжава вицепремиерът, за да се бори по-ефективно срещу извънредните ситуации.



Тагове:   Ангел,   майор,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: politizacia
Категория: Политика
Прочетен: 78831
Постинги: 26
Коментари: 40
Гласове: 107
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930